• Wanneer: 28 mei 2019
  • Hoe laat: 21:00 - 21:45 uur
  • Duur: 45 minuten
  • Voor wie: Volwassenen
  • Kosten: Dagkaart Tong Tong Fair à €15,-, verkoop via de website van de Tong Tong Fair

Van 23 mei t/m 2 juni vindt de 61ste Tong Tong Fair plaats op het Malieveld in Den Haag, de grootste Indische happening ter wereld waar oost en west elkaar ontmoeten. Het verhaal van de tentoonstelling 'ms Oranje | Koers gewijzigd', mag hier niet ontbreken!

De Tong Tong Fair is een overweldigende culinaire trip en een hebberig makende shopping galore, maar ook een festival waar met de ogen van nu naar de Indische cultuur en koloniale geschiedenis wordt gekeken. Op dinsdagavond 28 mei 21.00-21.45 uur wordt de film van de tentoonstelling 'ms Oranje | Koers gewijzigd' vertoond, met introductie door conservator Sara Keijzer.

Let op: dit evenement vindt dus plaats op de Tong Tong Fair en niet in het museum! Kijk hier voor meer informatie en kaartverkoop voor de Tong Tong Fair.