• Wanneer: 14 en 15 september
  • Hoe laat: om 11.00, 13.00 en 14.30 uur
  • Duur: ca. 60 minuten
  • Voor wie: voor jong en oud, kinderen uitsluitend onder begeleiding v.e. volwassene
  • Kosten: Meevaren is gratis met een geldig museumentreebewijs.
  • Aanmelden: Aanmelden uitsluitend op de dag zelf in het museum

In het weekend van 14 en 15 september is het weer Open Monumentendag! Het wordt prachtig vaarweer, dus ga mee op stoomschip Christiaan Brunings, een monument uit 1900: een stoere, originele op kolen gestookte ijsbreker.

In een gratis vaartocht van ca. 60 minuten kom je onder andere langs het beeld van de Zeeman op de uitkijk, de Ertshaven en Passenger Terminal Amsterdam. Natuurlijk kun je aan boord ook in de salon rondkijken en vragen stellen aan de bemanning over het schip.

Let op: i.v.m. veiligheid kinderen uitsluitend onder begeleiding van een volwassene. De vaartocht duurt ca. 60 minuten en vertrekt van de steiger om 11.00, 13.00 en 14.30 uur.

I.v.m. veiligheid, kinderen uitsluitend onder begeleiding van een volwassene.