Uitgebreid (na)tafelen op een unieke locatie aan het water? Het Scheepvaartmuseum verzorgt graag de culinaire invulling van uw evenement.

Samen met de chef-kok of de preferred cateraar, zorgt Het Scheepvaartmuseum ook op het culinaire vlak voor een fantastische avond die uw gasten niet snel zullen vergeten. Het professionele, gastgerichte events team bespreekt graag met u de mogelijkheden. Trakteer uw gasten op een onvergetelijke ervaring in Het Scheepvaartmuseum.

meer weten?

Lees meer over dineren in Het Scheepvaartmuseum in deze factsheet.

dineren op het open plein

contact

Wilt u meer weten over onze unieke evenementenlocatie? Graag gaan wij met u in gesprek om uw specifieke wensen en mogelijkheden te bespreken. U kunt de afdeling evenementen bereiken via +31 (0) 20 52 32 246 (tijdens kantooruren maandag t/m vrijdag) of door een e-mail te sturen naar events@hetscheepvaartmuseum.nl.