Eind september is onze merkcampagne 'Alles komt boven water' van start gegaan. Tot medio oktober waren we overal te zien en te horen: in bioscopen, op televisie, op de radio, op (digitale) reclameborden en op sociale media.

In Het Scheepvaartmuseum komt alles aan bod en blijft niks onderbelicht of onbesproken. Met de nieuwe merkcampagne laten wij zien hoe het verleden doorwerkt in het nu, van het mooie tot het heftige en van schaamte tot trots: álles komt boven water!

Dit is een belofte waarmee wij willen aantonen dat we een museum zijn voor iedereen. Verrassend, relevant, actueel en veelzijdig. Tijd om het met eigen ogen te komen bekijken én met andere ogen naar buiten te gaan.

Met dank aan NEEW, Koninklijke Nederlandse Redding Maatschappij (KNRM), Knowledge by Roots, Cultuur Enzovoort BV, Stichting Sail Amsterdam e.v.a. en aan de hele cast en crew van deze campagne.

Informatie & instellingen