Van 6 oktober 2017 t/m 1 juli 2018 is in Het Scheepvaartmuseum de tentoonstelling 'Gamechangers | maritieme innovaties' te zien.

Ontdek de 25 spannendste innovaties

De tentoonstelling 'Gamechangers | maritieme innovaties' voert je mee langs meer dan 25 van de mooiste, spannendste en vreemdste innovaties uit de Nederlandse maritieme geschiedenis. Revolutionaire uitvindingen die niet alleen de scheepvaart, maar ook de Nederlandse samenleving en economie hebben beïnvloed, naast jammerlijk mislukte, tijdrovende en geld slurpende pogingen.

Kom naar Het Scheepvaartmuseum en duik in de wereld van visionaire pioniers en betrokken mensenredders, maar soms ook gevaarlijke oplichters.
Wil je meer informatie? Lees het persbericht of bekijk de informatie op onze tentoonstellingspagina.