Oud en Nieuw: ook dit jaar telt Nederland de seconden naar 2017 af bij Het Scheepvaartmuseum. Dit wordt op NPO 1 uitgezonden.

Nationaal aftelmoment bij Het Scheepvaartmuseum

Kom je mee aftellen naar 2017 samen met honderden andere Amsterdammers bij het Nationale Aftelmoment? Dan heb je het mooiste uitzicht op Het Scheepvaartmuseum en sta je vooraan bij de vuurwerkshow!

Vanuit de haven van het Marineterrein bij Het Scheepvaartmuseum wordt het grootse vuurwerk ontstoken. Het evenement aan het Oosterdok begint om 23:00 uur. Daar ben je als bezoeker van harte welkom om getuige te zijn van dit mooie moment.

Kan je er niet bij zjin? Het programma wordt door de NOS rechtstreeks uitgezonden via NPO1. De live-uitzending van het aftellen en het vuurwerk is te zien vanaf ongeveer 23:50 uur, direct na de oudejaarsconference van Claudia de Breij.

Amsterdam wereldstad

Een samenvatting van de beelden is beschikbaar voor alle internationale zenders. Daarmee plaatst Amsterdam zich opnieuw in het rijtje van wereldsteden die het nieuwe jaar feestelijk inluiden.

Meer informatie: klik hier voor meer informatie over Oud en Nieuw in Amsterdam: https://www.amsterdam.nl/toerisme-vrije-tijd/evenementen/oud-nieuw-amsterdam/