Het Scheepvaartmuseum is gevestigd in een prachtig monumentaal pand op tien minuten loopafstand van Centraal Station in Amsterdam.

Het pand was het vroegere Zeemagazijn van de Admiraliteit van Amsterdam, wat betekent dat alle voorraden voor oorlogsvoering hier lagen opgeslagen. Het huidige museum is tevens een interessante evenementenlocatie. Het is een prachtige plek waar verhalen en mensen samen kunnen komen. Onze eventmanagers lopen graag de mogelijkheden met je door, om jouw event zo succesvol mogelijk te maken. Veel mensen gingen je al voor!

Testimonials

Lees hier een aantal testimonials van gasten die een geweldige dag hebben beleefd in Het Scheepvaartmuseum.

Sandy Fidder, Ubbo Emmius Fonds
"Voor een alumnibijeenkomst van de Rijksuniversiteit Groningen was Het Scheepvaartmuseum de prachtige locatie. De samenwerking met de afdeling events was erg prettig. Ze denken mee met de organisatie, zij verdiepen zich in jouw evenement en zoeken een geschikte manier om zowel jouw als hun doelstelling het best te realiseren, in overleg is veel mogelijk en op de dag zelf is alles tot in de puntjes geregeld. Samen hebben we het beste uit dit evenement kunnen halen!" (25 november 2014)

Sara Baer – Marketing and Events Coordinator
’The Het Scheepvaartmuseum was a great choice for our customer event! The location is stunning and unique – and made our event unforgettable for both employees and customers.’ (5 november 2014)