Word jij onze nieuwe beveiliger?

Ben jij een gediplomeerd beveiliger met gevoel voor gastvrijheid en wil je graag werken op een unieke locatie in een historisch pand in Amsterdam? Lees dan snel verder en solliciteer op onze vacature van medewerker beveiliging bij Het Scheepvaartmuseum.

Bij Het Scheepvaartmuseum ontvangen we dagelijks vele bezoekers: van museumliefhebbers tot dagtoeristen en schoolklassen. Daarnaast is het monumentale gebouw een spectaculaire evenementenlocatie waar regelmatig congressen, bruiloften en zakelijke events plaatsvinden.

Het beveiligingsteam draagt zorg voor de veiligheid van onze bezoekers, medewerkers en onze bijzondere maritieme collectie. Voor de versterking van dit team zoeken wij een:

Medewerker beveiliging (24-36 uur)

Wat ga je doen?

Je houdt niet alleen toezicht in de museumruimtes, maar bewaakt ook ons VOC-schip met zijn bezoekers en staat als beveiliger bij evenementen die in het museum georganiseerd worden. Daarnaast vind je het leuk om onze bezoekers te woord te staan en hen te helpen bij vragen of problemen. Je werkt in roosterdienst waarbij je de ene keer overdag werkt en de andere keer in de avond.

Wie zoeken wij?

De collega die wij zoeken is een echte teamspeler, proactief en heeft een gastvrije instelling. Verder vragen wij:

• een MBO2 beveiliger diploma en een BHV-diploma;
  • ervaring met moderne beveiligingssystemen;
  • beschikbaar voor piket- en roosterdiensten, zowel doordeweeks als in het weekend;
  • in verband met piketdiensten kan je binnen 25 minuten in het museum zijn.

Wat bieden wij?

Het salaris is vastgesteld in schaal 4 en ligt tussen €2.196 en € 2.631 bruto per maand. Het dienstverband wordt afgesloten met de Stichting Nederlands Scheepvaartmuseum en de Museum CAO is van toepassing. Daarnaast bieden wij:

• een jaarcontract met intentie tot verlenging;
  • 3,4 % eindejaarsuitkering en 8% vakantietoeslag;
  • toeslag voor weekend- en nachtdiensten;
  • mogelijkheid tot het volgen van een cursus en/of opleiding;
  • deelname aan pensioenregeling en korting op collectieve aanvullende verzekeringen;
  • een museumkaart en vrijkaarten voor het museum;
  • voordelig sporten bij een sportschool bij jou in de buurt via Bedrijfsfitness;
  • gratis fruit op het werk.

Reageren

Herken je jezelf in het profiel en ben je enthousiast geworden? Dan komen we graag met je in contact!  Solliciteer via onderstaande sollicitatiebutton of neem contact op met Jeroen Janssens (hoofd veiligheidszaken) via 020-5232227. Voor vragen over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met de afdeling HR, tel. 020 523 2425.

Graag vermelden wij alvast dat de aanvraag van een Verklaring Omtrent Gedrag onderdeel uitmaakt van de selectieprocedure.

Het Scheepvaartmuseum wil een veilige thuishaven zijn voor iedereen. Een inclusieve werkomgeving, waar ruimte is voor verschillen, waar je je veilig voelt en waar je jezelf kunt zijn. Bij ons ontmoet je collega’s met diverse achtergronden en meer uiteenlopende expertises dan je denkt. Van vakkundige conservatoren tot commerciële marketeers en bevlogen eventmanagers. Allemaal verbonden door het water. En door nieuwsgierigheid. In de wereld, en naar elkaar. Dus ook jij bent welkom in onze thuishaven.