Groots of juist intiem, met verschillende prachtige ruimtes, optimale service en een unieke ligging aan het water is Het Scheepvaartmuseum een geweldige locatie voor uw feestavond.

onder de sterrenhemel

Het immense Open Plein, de grote binnenplaats van Het Scheepvaartmuseum met haar spectaculaire, glazen overkapping, is het hele jaar door en elke avond in te zetten voor grote evenementen, unieke diners en sfeervolle recepties. De meer dan achthonderd LED-lichtjes in de overkapping maken het mogelijk elke gewenste sfeer te creëren.

met uitzicht op het water

Voor kleinere bijeenkomsten heeft Het Scheepvaartmuseum de beschikking over drie grootse, inspirerende Kamers. De Kamers zijn zowel afzonderlijk als gecombineerd te gebruiken en zijn, vanwege de bijzondere ambiance, ook prettige ruimtes voor stijlvolle recepties, diners en bruiloften.

meer weten?

Lees meer over de mogelijkheden voor uw evenement in deze factsheet.

het open plein tijdens museumnacht

contact

Wilt u meer weten over onze unieke evenementenlocatie? Graag gaan wij met u in gesprek om uw specifieke wensen en mogelijkheden te bespreken. U kunt de afdeling evenementen bereiken via +31 (0) 20 52 32 246 (tijdens kantooruren maandag t/m vrijdag) of door een e-mail te sturen naar events@hetscheepvaartmuseum.nl.