Trouwen in een sprookjesachtige omgeving? Het Scheepvaartmuseum is een officieel erkende trouwlocatie, waar historie, karakter en indrukwekkende architectuur samenkomen.

Met het VOC-schip ‘Amsterdam’ als decor, monumentale Kamers omgeven door museale topstukken en een gigantische romantische sterrenhemel beleeft u samen met uw gasten een onvergetelijke huwelijksdag.

Benieuwd hoe een bruiloft in Het Scheepvaartmuseum eruitziet? Brides.com maakte deze mooie reportage. Zie op de pagina van The Perfect Wedding ook uitgebreid de mogelijkheden over trouwen in ons prachtige museum.

Meer weten?

Lees meer over trouwen in Het Scheepvaartmuseum in deze factsheet.

contact

Een onvergetelijke dag op een ongeëvenaarde, officieel erkende trouwlocatie? Graag gaan wij met u in gesprek om uw specifieke wensen en mogelijkheden voor uw huwelijksdag bij Het Scheepvaartmuseum te bespreken. U kunt de afdeling evenementen bereiken via +31 (0) 20 52 32 246 (tijdens kantooruren maandag t/m vrijdag) of door een e-mail te sturen naar events@hetscheepvaartmuseum.nl.