Sluit je aan bij de Collectiekring.

In de collectiestrategie van het museum zijn de criteria voor het verwerven en afstoten van objecten vastgelegd. Voor het uitbreiden van de collectie wordt jaarlijks een bedrag beschikbaar gesteld door de VNHSM (Vereeniging Nederlandsch Historisch Scheepvaart Museum). Als voor bijzondere aankopen extra fondsenwerving noodzakelijk is, zet de VNHSM zich samen met het museum actief in.

De Collectiekring €1000,- per jaar voor 2 personen

Met de Collectiekring vormt de VNHSM een groep leden, die een grote betrokkenheid hebben bij de collectie, bij verzamelen én die graag extra willen bijdragen aan de uitbreiding. Zij zijn ambassadeurs van de VNHSM en Het Scheepvaartmuseum.

Als participant van de collectiekring geniet je onbeperkt van het museum samen met een gast. Bezoek het museum zo vaak je wilt. Je ontvangt als participant uitnodigingen voor speciale activiteiten zoals de voorbezichtigingen, lezingen en word je uitgenodigd voor exclusieve Collectiekring bijeenkomsten zoals het bezoek aan een kunstbeurs of een meet & greet met onze conservatoren. Ook ontvangt u 2x per jaar het magazine Zeemagazijn, vol verdiepende artikelen en verhalen, én 1 elektronische Nieuwsbrief per kwartaal van de VNHSM.

Ik kom aan boord

Betalingsgegevens

Uw lidmaatschap beëindigen kan jaarlijks met één telefoontje of e-mail.