Het Scheepvaartmuseum is een locatie rijker: aan de westzijde van het museum ligt Het Dek, een nieuw terrasponton op het water. Neem plaats op de loungebanken en geniet van een hapje en een drankje met uitzicht op de bedrijvigheid op het water.

Reserveren voor het terras is mogelijk voor groepen vanaf 10 personen. Ook is de nieuwe locatie te huren voor bedrijfsborrels en huwelijksrecepties. Wil je tijdens je museumbezoek genieten op Het Dek? Dit is mogelijk op basis van beschikbaarheid.

Voor museumbezoekers

Tijdens een museumbezoek is het mogelijk om gebruik te maken van Het Dek, als er geen verhuur is. Haal in het café-restaurant of bij de coffee corner een consumptie en nuttig deze op het zonnige terras aan het water. Wil je een plek op het terras reserveren? Dit is mogelijk voor groepen vanaf tien personen. Neem tijdens kantooruren contact op met events@hetscheepvaartmuseum.nl of bel met 020 – 523 22 46. Vanwege de grootte van het ponton is het mogelijk om anderhalve meter afstand te houden.

Foto: Twycer.

Voor verhuur

Het terrasponton bestaat uit twee delen: een gedeelte dat toegankelijk is via de verhuurlocatie De Kamers en een deel dat bereikbaar is via het café-restaurant. Op dit moment is de capaciteit vanwege de coronamaatregelen 25 personen per ponton, normaal gesproken is dit 75 personen per ponton. Boek tijdens de zomerperiode aantrekkelijke arrangementen op Het Dek, bijvoorbeeld een borrel of receptie. Het is zelfs mogelijk om met de boot te komen en af te meren bij het terras. Bekijk alle informatie over de huur van Het Dek op de pagina van onze evenementenlocatie.